perjantai 27. kesäkuuta 2014

Rock it, Andrea

Heippa kaikki ihanaiset siellä! Oon vihdoin saanut intoni palaamaan nukkeilua kohti. Ja nyt olen ihan liekeissä! Oli niin ihanaa mennä ulos virkistäytymään ja kuvailemaan. Tosin se on vaikeaa, sillä kuvaan niin, ettei kukaan huomaa. Vaikka tämä kesä on harmaa, sain silti ihan hyvällä valaistuksella kuvattua. Ja mitä?! 34 seuraajaa. En ikinä olisi uskonut, että edes yksi haluaisi liittyä blogini lukijaksi. Kiitoksia!
Mitä oon missannut? Mahtavaa olla takaisin täällä bloggerin puolella. Ulkoasua ehkä aion muuttaa.

Olin ruotsissa pari viikkoa sitten ja siellä tarttui matkani Cleo & Ghoulia Lab Partners- setti, oliko se 250 kruunua, eli vain noin 27 euroa! Kerkesin nimetä jo tämän osapuolen mitä kuvailin, ensimmäinen nukke, jolla on virallinen nimi, vaikka nukkeja omistan ainakin 30 :D Ihka ensimmäisestä Ghouliastani tuli siis Andrea. Ei mikään erikoinen nimi, mutta olen tyytyväinen. Hiukset olen kammanut, muttei ne pysy kurissa :c


Laittakaa siis musiikki päälle, ja ihastelkaa Andreaa :) Annan niille kunniaa ja mainetta, jotka kommentoivat.

(uusi musiikki, mokasin edellisen kanssa)



















xo, ApplePie



11 kommenttia:

  1. Nätti Andrea<3
    Ihanaa että olet palannut takaisin bloggeriin, postaathan taas pian?

    VastaaPoista
  2. Olenkin odotellut sulta postausta ;) Hienoja kuvia :D

    VastaaPoista
  3. Ihana postaus ja tosi hyviä ja kauniita kuvia

    VastaaPoista
  4. Great photos!
    nice to meet your blog and visit mine:

    http://landofdollytopia.blogspot.pt/

    VastaaPoista
  5. Sulla on ihana blogi ja osaat ottaa ihania kuvia ! :3
    Liityin lukiaks ,3

    VastaaPoista
  6. love the photos and your doll.

    VastaaPoista

Jokainen kommentti merkitsee minulle, jokainen kommentti on tärkeä. Kommenttien avulla autatte minua pitämään tätä blogia pystyssä, ja kehittämään sitä.