keskiviikko 5. marraskuuta 2014

Retki taivaan värejen luokse


Aattelin, että ei edellisestä kirjotuksesta kauaa oo, mutta 4 kuukautta...
SE JOS MIKÄ ON KAUAN O___O
En kestä tätä. 4 kuukautta?!  Mutta teidän iloksenne tai suruksenne Apple on täällä taas! B) Tässä välissä koulut on kerennyt alkaa, halloween meni ja tuli, kävin matkalla, nuket on saanut uutta ilmettä... Mitä jos joulukin olisi jo mennyt :D... 
Voisin toki alkaa  joskus miittailemaan vaikka olen tämmönen nobody. Oon hiukan muuttanut asennetta tehdä tätä blogia. 
En tajua, kun tulee aina välillä fiilis kuvailla ja tehdä jotain mutta silti ne eivät koskaan päädy tänne blogiin D: rakastan customnukkeja ja kuvailua ja kaikkea mutta silti neidit kököttää vaan kaapin reunalla. Nämä kuvatkin otin 3kk sitten ja alotin postauksen kirjoittamisen silloin :'D Ai että on himo postata uudempaa matskua. Eniten mua harmittaa, että oon ite niin jäljessä nukkemaailmasta.

Tulipa paljon ajatusten purkamista :'D


Tunnelmallista musiikkia.

Tänään aiemmin postasin siis customkriisistäni, käy toki katsomassa ja neuvomassa! :D
Tässä hiukan laadukkaampi kuvashootpläjäys mökiltä!


Seikkailu alkoi mökin huoneita tutkiessa :3





Siirtyi hän ulkosalle kauniiseen säähän. 
















Keitä tavattiinkaan?












Lopuksi  saunailta >w<







Itse rakastin tuota mökkihetkeä... :3
Tutustuttaisko seuraavalla kerralla  mun customjuttuihin? :D Pikasesti; Maalaukseen asti en ole edennyt kuin alkeellisesti, oon kadottanut mun maalitkin o__o ompelemisesta oon innostunut. Asuja on tullut kuitenkin suurimmaksi osaksi muokattua ja ulkonäköjä muilla radikaaleilla tavoilla kuin uusilla kasvoilla c:

Kommenttisi saisi päiväni toki rullaamaan paremmin, jos haluat niin tehdä ;D





3 kommenttia:

  1. Ihana shootti ! x3 Olet tosi taitava kuvaamaan x3
    Tuo Twyla on ihana ! nwn !!
    T:Siniapila

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon <3
      Vastauskin tuli hiukan myöhässä, muta yritän parantaa tätä aktiivisuutta :'D

      Poista
  2. Oot nätti ton perusteella mitä näki. :) Ja kiva blogi, postausta ois kiva saada.
    Ihania kuvia!
    Twyla!! <3

    VastaaPoista

Jokainen kommentti merkitsee minulle, jokainen kommentti on tärkeä. Kommenttien avulla autatte minua pitämään tätä blogia pystyssä, ja kehittämään sitä.